Du har kommet til denne artikkelen, ettersom du nå har både lagt til behandlere og lagt til bookingsystemet du bruker (Online booking), i Behandlernettverk. Online manager vil ikke vises/være mulig å trykke på. hvis alt ikke er i orden med hvordan bookingsystemet er satt opp.


Online manager er et fint verktøy for å se sammenhengen mellom Behandlernettverk og det systemet du bruker for booking. I listen vil du få opp alle de behandlerne som er gjort klar for Behandlernettverk av deres administrator i bookingsystemet. 


Du finner Online manager på lokasjonssiden i Behandlernettverk, som du igjen finner ved å trykke på en lokasjon på firmasiden.


Dette må du ha gjort før du kan knytte behandlere mot Online Manager:



Steg 1: Trykk på "Online manager"-knappen


Steg 2: Knytt riktig person (venstre) til riktig profil i bookingsystemet (høyre)

  • Det er ikke mulig å knytte flere behandlere til en profil. Mangler det noen i listen, vil det si at det er noe galt i bookingsystemet. Du må da feilsøke ditt eget bookingsystem, eller kontakte bookingsystemets support for bistand. Korrekt tilknytting kan se slik ut:



Steg 3: Trykk "Lagre" og sjekk ut "Personer og utstyr"-listen


  • Etter du har lagret, vil du kunne se hvilke behandlere som er tilknyttet en profil i bookingsystemet i "Personer og utstyr"-listen. Hvis det står "Online" med grønn bakgrunn, så er behandleren tilknyttet, og hvis det står "Offline" med rød bakgrunn, er ikke behandleren koblet til en profil enda.


Ditt steg videre i registreringsprosessen:


  • Du er nå klar for å søke samarbeidsavtale med partnerne! Sjekk ut denne artikkelen for mer informasjon om hvordan du gjør dette [Søknad om samarbeidsavtale].