Knytte behandlere mot Online Manager

Endret Wed, 24 Jan 2024 ved 01:23 PM

Du har kommet til denne artikkelen, ettersom du nå har både lagt til behandlere og lagt til bookingsystemet du bruker (Online booking), i Behandlernettverk. Online manager vil ikke vises/være mulig å trykke på, med mindre bookingsystemet er korrekt satt opp i Behandlernettverk.


Online Manager er et fint verktøy for å se sammenhengen mellom Behandlernettverk og det systemet du bruker for booking. I listen vil du få opp alle de behandlerne som er gjort klar for Behandlernettverk av deres administrator i bookingsystemet. 


Du finner Online Manager på klinikksiden i Behandlernettverk, som du igjen finner ved å trykke på en klinikk på firmasiden.


Dette må du ha gjort før du kan knytte behandlere mot Online Manager:



Steg 1: Trykk på "Online manager"-knappen


Steg 2: Knytt riktig person (venstre) til riktig profil i bookingsystemet (høyre)

  • Det er ikke mulig å knytte flere behandlere til en profil. Mangler det noen i listen, vil det si at det er noe galt i bookingsystemet. Du må da feilsøke ditt eget bookingsystem, eller kontakte bookingsystemets support for bistand. Korrekt tilknytting kan se slik ut:



Steg 3: Trykk "Lagre" og sjekk ut "Personer og utstyr"-listen


  • Etter du har lagret, vil du kunne se hvilke behandlere som er tilknyttet en profil i bookingsystemet i "Personer og utstyr"-listen. Hvis det står "Online" med grønn bakgrunn, så er behandleren tilknyttet, og hvis det står "Offline" med rød bakgrunn, er ikke behandleren koblet til en profil enda.



Nytt:


Du kan nå se hvilke knytninger som har blitt gjort, direkte på klinikksiden: 

Merk: Du må trykke på "Online Manager" for å gjøre endringer.


Ditt steg videre i registreringsprosessen:


  • Du er nå klar for å søke samarbeidsavtale med forsikringspartnerne! Sjekk ut denne artikkelen for mer informasjon om hvordan du gjør dette [Søknad om samarbeidsavtale].



Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen