Jeg finner ikke mitt registrerte firma

Endret Fri, 26 Apr 2024 ved 04:52 PM

Finner du ikke ditt registrerte firma?

Det kan skyldes at du har valgt feil "rolle". Hver rolle har forskjellige tilgangsnivåer.

For å løse dette, følg disse stegene for å oppdatere rolle din i Behandlernettverk. Velg den rollen som best reflekterer din posisjon og tilgangsbehov.

Steg 1: Logg inn 

Steg 2: Klikk på navnet ditt øverst på siden og deretter klikk på 'Kontoinnstillinger'.

Steg 3: Klikk på 'Endre rolletilgang'.

Velg deretter den rollen du identifiserer deg med. Dette vil oppdatere tilgangene dine og bør løse problemet med at firmaet ikke vises.

Hvis du fortsatt opplever problemer etter å ha fulgt disse stegene, vennligst ta kontakt med vår support for ytterligere assistanse.



Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen