Finner du ikke ditt registrerte firma?
Det kan skyldes at du har valgt feil "rolle". Hver rolle har forskjellige tilgangsnivåer.
For å løse dette, følg disse stegene for å oppdatere rolle din i Behandlernettverk. Velg den rollen som best reflekterer din posisjon og tilgangsbehov.
Steg 1: Logg inn
Steg 2: Klikk på navnet ditt øverst på siden og deretter klikk på 'Kontoinnstillinger'.
Steg 3: Klikk på 'Endre rolletilgang'.
Velg deretter den rollen du identifiserer deg med. Dette vil oppdatere tilgangene dine og bør løse problemet med at firmaet ikke vises.
Hvis du fortsatt opplever problemer etter å ha fulgt disse stegene, vennligst ta kontakt med vår support for ytterligere assistanse.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen