Kreditering av faktura

Endret Mon, 28 Jul ved 12:43 PM

Når en faktura er validert og godkjent hos oss, er det ikke mulig å sende inn kreditnota. Dette skyldes at fakturaen da allerede er sendt videre for behandling i systemet.


Dersom du for eksempel har glemt å legge til en behandling, må dette faktureres separat i en ny faktura.

I tilfeller hvor du mottar en avvisning på en faktura, vil det fremgå tydelig i avvisningsmeldingen dersom det er nødvendig å sende inn en kreditnota. Dette kan for eksempel skje dersom forsikringskunden har endret sin avtale eller brukt opp dekningen. Begrunnelsen for avvisningen vil alltid være spesifisert i e-posten du mottar.

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene
CAPTCHA-verifisering er obligatorisk.

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen