En samarbeidsavtale er essensielt for å kunne motta kunder fra de forskjellige forsikringsselskapene. Du har kommet til denne artikkelen fordi du:
- har fått beskjed om at en samarbeidsavtale har blitt tilsendt deg.
- skal sjekke eventuelle prisavtaler du har med partnerne eller status i en av søknadene.
Samarbeidsavtalen er kun tilgjengelig hvis du er administrator for firmaet du jobber i. Hvis du er behandler og er usikker på hva du skal fakturere, anbefaler vi at du hører med kollegaene dine før du eventuelt kontakter vår support. Har du spørsmål knyttet til avtalene, rettes de direkte til det gjeldende forsikringsselskapet (Digicare svarer på vegne av Storebrand).
- Trykk på firmaet du ønsker å se samarbeidsavtale for
- Trykk på "Se partnere"
- Avtaler du har fått fra partnerne vil ligge under "Mottatt tilbud"
- Aktive avtaler (både mottatt og godkjent av firmaet ditt) finner du under "Godkjent"
Ekstrainformasjon: - Avtaler som ikke er behandlet av partnerne vil være synlige under "Avventer tilbud fra samarbeidspartner".
- Avtaler du tidligere har avvist vil være synlige under "Avslag".
- Finner du ingen avtaler på denne siden, men ønsker du en avtale med en eller flere av partnerne? Sjekk ut denne artikkelen som både viser hvilke krav de individuelle partnerne har for samarbeid og en steg-for-steg-guide for hvordan du søker samarbeid: Søknad om samarbeidsavtale med partner.
Var denne artikkelen nyttig?
Så bra!
Takk for din tilbakemelding
Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp
Takk for din tilbakemelding
Tilbakemeldingen er sendt inn
Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen