Slik knytter du behandler til klinikken

Endret Fri, 26 Apr 2024 ved 02:47 PM

Slik knytter du behandler til klinikken


INNHOLDSFORTEGNELSE


Steg 1: Velg firma

  1. Trykk på "Firma".

Steg 2: Velg klinikk eller digital tjeneste

  1. Velg klinikken eller den digitale tjenesten der behandleren jobber.

Steg 3: Inviter behandler

  1. Inviter behandleren ved å sende en invitasjon, slik at de kan bli en del av klinikken/arbeidsstedet. Når behandleren godkjenner invitasjonen, vil du få en bekreftelse via e-posten du registrerte på firma.

Hva får den inviterte beskjed om?

  • Den inviterte mottar en e-post med informasjon om å logge inn i Behandlernettverk for å godkjenne invitasjonen.
  • Hvis den inviterte ikke har en behandlerprofil, vil de bli guidet til å opprette en før de kan godta eller avslå invitasjonen.

Steg 4: Knytt behandler til klinikk

  1. Når invitasjonen er godtatt, vil du se at personen dukker opp med en "legg til" knapp i listen og behandler kan knyttes til klinikken. Sørg for å oppgi korrekte fakturadetaljer og at behandler står som Online. 

Legg til egen profil

  • Hvis du selv er en praktiserende behandler på klinikken, kan du legge til din egen profil ved å trykke på linken "Legg til egen profil".

Steg 5: Aktiver Bookingstatus

  1. Trykk på "Bookingstatus"-knappen, eller klikk direkte på en behandler for å gjøre personen Online. 

Knytt riktig behandlerprofil til riktig profil i bookingsystemet ditt og trykk "Lagre".



Ferdig!

Du har nå fullført prosessen og behandler bør vises med en grønn online status under Klinikkens behandere!

____________________________

Annet:

Hva betyr egentlig Online og Offline?

  • Online: Behandlere med "Online"-status kan motta sanntidsbookinger. Disse bookingene mottas direkte i behandlers kalender, med alle nødvendige detaljer om forsikring- og kundeinformasjon.

  • Offline: Behandlere med "Offline"-status kan ikke motta bookinger direkte gjennom portalen. Booking må håndteres manuelt, noe som kan føre til tapte muligheter siden den sømløse bookingprosessen ikke er tilgjengelig.

Hjelp! Bookingstatus-knappen er deaktivert?

  • Sjekk om online booking er aktivert: Finn denne funksjonen i seksjonen for online booking øverst i klinikkoversikten. Online booking må være aktivert for å administrere behandler sin bookingstatus. Les mer om aktivering av online booking her.

  • Sjekk om behandlere er lagt til: Det må være registrert minst én behandler ved klinikken for å kunne aktivere knappen.





Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen