Behandlere står som "offline" - hva gjør jeg?

Endret Mon, 15 Apr 2024 ved 03:26 PM

Hvis behandlere står som offline eller at Bookingstatus-knappen er deaktivert, bør du sjekke følgene: 

1. Sjekk om online booking er aktivert

For å administrere behandler sin bookingstatus, må online booking være aktivert. Denne innstillingen finner du i seksjonen for Online booking øverst i klinikkoversikten. Du kan lese mer om hvordan du aktiverer Online booking i vår veiledning her.

2. Sjekk om behandlere er lagt til

Bookingstatus-knappen krever at minst én behandler er lagt til klinikken. Kontroller at du har lagt til en behandler.

Ved å følge disse stegene bør du kunne aktivere Bookingstatus-knappen og gjøre behandlere Online.

Var denne artikkelen nyttig?

Så bra!

Takk for din tilbakemelding

Beklager at vi ikke kunne være mer til hjelp

Takk for din tilbakemelding

Fortell oss hvordan vi kan forbedre denne artikkelen.

Velg minst én av grunnene

Tilbakemeldingen er sendt inn

Vi setter pris på tilbakemeldingen din og vil prøve å rette på artikkelen